{"id":2594,"date":"2026-04-01T02:16:24","date_gmt":"2026-04-01T02:16:24","guid":{"rendered":"https:\/\/cp.snarskis.lt\/index.php\/2026\/04\/01\/mokslininkai-atskleide-netiketa-raudono-vyno-efekta-viena-taure-prilygsta-sportui\/"},"modified":"2026-04-01T02:16:24","modified_gmt":"2026-04-01T02:16:24","slug":"mokslininkai-atskleide-netiketa-raudono-vyno-efekta-viena-taure-prilygsta-sportui","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/cp.snarskis.lt\/index.php\/2026\/04\/01\/mokslininkai-atskleide-netiketa-raudono-vyno-efekta-viena-taure-prilygsta-sportui\/","title":{"rendered":"Mokslininkai atskleid\u0117 netik\u0117t\u0105 raudono vyno efekt\u0105: viena taur\u0117 prilygsta sportui"},"content":{"rendered":"<p>Vynas \u2013 vienas populiariausi\u0173 alkoholini\u0173 g\u0117rim\u0173. Diskusijos apie jo naud\u0105 nesl\u016bgsta, ta\u010diau tyr\u0117jai teigia nustat\u0119 netik\u0117t\u0105 poveik\u012f net ir i\u0161g\u0117rus vien\u0105 taur\u0119.<\/p>\n<p style=\"font-weight: 300;padding-top: 5px;padding-bottom: 15px\">Vynas. Iliustracin\u0117 nuotrauka<\/p>\n<p>Kaip skelbia leidinys \u201eExpress\u201c, keliuose universitetuose atlikti tyrimai, tarp j\u0173 ir Harvardo, parod\u0117, kad raudonajame vyne esantis junginys resveratrolis gali pad\u0117ti ma\u017einti riebal\u0173 kaupim\u0105si riebalin\u0117se l\u0105stel\u0117se. Mokslinink\u0173 teigimu, viena taur\u0117 raudono vyno gali prilygti valandai sporto sal\u0117je.<\/p>\n<p>\u201eKanados Albertos universitete Jasono Dycko atliktas tyrimas parod\u0117, kad raudonajame vyne esan\u010dio resveratrolio teikiama nauda sveikatai yra pana\u0161i \u012f t\u0105, kuri\u0105 gauname sportuodami. Resveratrolis veikia tod\u0117l, kad padeda u\u017ekirsti keli\u0105 riebal\u0173 kaupimuisi riebalin\u0117se l\u0105stel\u0117se\u201c, \u2013 ra\u0161o leidinys \u201eExpress\u201c.<\/p>\n<p>Prie pana\u0161i\u0173 i\u0161vad\u0173, pasak publikacijos, pri\u0117jo ir Va\u0161ingtono valstijos universiteto bei Harvardo mokslininkai. Jie taip pat nustat\u0117, kad vakare i\u0161gerta taur\u0117 vyno (ar net dvi) gali prisid\u0117ti prie svorio ma\u017e\u0117jimo.<\/p>\n<p>\u201eRemiantis tyrimais, kasdien i\u0161geriant bent dvi taures vyno, galima 70 proc. suma\u017einti svorio augimo rizik\u0105, o optimaliausias pasirinkimas yra raudonasis vynas d\u0117l resveratrolio\u201c, \u2013 ra\u0161o leidinys \u201eExpress\u201c.<\/p>\n<p>Vis d\u0117lto pabr\u0117\u017eiama viena s\u0105lyga: did\u017eiausia nauda siejama b\u016btent su vakare vartojamu vynu \u2013 tai netaikoma taurei, i\u0161gertai per piet\u0173 pertrauk\u0105.<\/p>\n<p>Leidinio \u201eExpress\u201c cituojama informacija taip pat nurodo, kad Danijos universiteto tyr\u0117jai pasteb\u0117jo: \u017emon\u0117s, kurie kasdien vartoja alkohol\u012f, es\u0105 turi lieknesn\u012f liemen\u012f nei tie, kurie jo visi\u0161kai atsisako.<\/p>\n<p>Ta\u010diau primenama, kad kiti tyrimai yra nustat\u0119 ir neigiam\u0105 alkoholio poveik\u012f \u0161irdies ir kraujagysli\u0173 sistemai net ir vartojant saikingai. Specialistai taip pat yra \u012fvardij\u0119 saugesnes alkoholio vartojimo ribas.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"<p>Vynas \u2013 vienas populiariausi\u0173 alkoholini\u0173 g\u0117rim\u0173. Diskusijos apie jo naud\u0105 nesl\u016bgsta, ta\u010diau tyr\u0117jai teigia nustat\u0119 netik\u0117t\u0105 poveik\u012f net ir i\u0161g\u0117rus vien\u0105 taur\u0119. Vynas. Iliustracin\u0117 nuotrauka Kaip skelbia leidinys \u201eExpress\u201c, keliuose universitetuose atlikti tyrimai, tarp j\u0173 ir Harvardo, parod\u0117, kad raudonajame vyne esantis junginys resveratrolis gali pad\u0117ti ma\u017einti riebal\u0173 kaupim\u0105si riebalin\u0117se l\u0105stel\u0117se. Mokslinink\u0173 teigimu, viena taur\u0117 [&hellip;]<\/p>\n","protected":false},"author":0,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[9],"tags":[],"miestas":[],"class_list":["post-2594","post","type-post","status-publish","format-standard","hentry","category-sveikata-ir-grozis"],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/cp.snarskis.lt\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2594","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/cp.snarskis.lt\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/cp.snarskis.lt\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/cp.snarskis.lt\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2594"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/cp.snarskis.lt\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2594\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/cp.snarskis.lt\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2594"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/cp.snarskis.lt\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2594"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/cp.snarskis.lt\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2594"},{"taxonomy":"miestas","embeddable":true,"href":"https:\/\/cp.snarskis.lt\/index.php\/wp-json\/wp\/v2\/miestas?post=2594"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}