Gydytoja atskleidė paprastą pusryčių triuką: per 48 val. gali sumažinti „blogąjį“ cholesterolį

Naujausi moksliniai tyrimai rodo, kad paprastas pusryčių pasirinkimas gali padėti sumažinti cholesterolio lygį vos per 48 valandas.

Pusryčiai. Iliustracinė nuotrauka

Nacionalinės sveikatos tarnybos šeimos gydytoja dr. Poonam teigia, kad dvi dienas iš eilės suvalgant apie 300 g vandenyje virtos avižinės košės, „blogojo“ cholesterolio (MTL) rodiklis gali sumažėti maždaug 10 proc. Pasak jos, toks pasirinkimas taip pat gali prisidėti prie kraujospūdžio mažėjimo ir svorio kontrolės.

Gydytoja pabrėžia, kad gerų rezultatų dažnai duoda ilgalaikis skaidulų turinčių produktų įtraukimas į subalansuotą mitybą. Prie tokių produktų ji priskiria avižas, pupeles ir lęšius.

„Reguliarus avižinės košės vartojimas veikia dėl beta gliukano – tirpiosios skaidulos, kuri žarnyne prisijungia cholesterolį ir blokuoja jo pasisavinimą. Kasdien suvalgant apie 70 g avižų, gaunama maždaug 3 g beta gliukano, kuris gali sumažinti „blogojo“ cholesterolio lygį maždaug 7 proc. – tai galima palyginti su statinų nauda, tik be šalutinių poveikių“, – rašoma leidinyje „Express“.

Medikai įspėja, kad padidėjęs cholesterolio kiekis dažnai nesukelia jokių simptomų ir gali pasireikšti bet kuriam suaugusiajam, todėl kartais vadinamas „tyliuoju žudiku“. Taip pat rekomenduojama vyresniems nei 40 metų žmonėms periodiškai atlikti tyrimus ir pasitikrinti cholesterolio rodiklius.

Primename, kad portalas „Komentarai“ anksčiau skelbė, jog imbieras nuo seno laikomas natūralia priemone sveikatai gerinti: jis gali padėti virškinimui, mažinti uždegiminius procesus ir stiprinti imunitetą. Šiuolaikiniai tyrimai taip pat sieja reguliarų imbiero vartojimą su teigiamu poveikiu širdies ir kraujagyslių sistemai – įskaitant galimą kraujospūdžio ir cholesterolio mažėjimą.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *